21 червня 2018
Про особливості комунікації в об’єднаній територіальній громаді, зокрема, у передвиборчий період, говорили вчора під час тренінгу, організованого Чернігівським Центром розвитку місцевого самоврядування спільно з Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.
Основні акценти навчання:
- інструменти комунікації;
- новинна стрічка офіційного сайту;
- висвітлення діяльності виконавчого комітету, місцевої ради та голови ОТГ.
Представники територіальних громад отримали поради від політичного оглядача Юрія Паперного, як не втрапити в популістські пастки у час передвиборчої та післявиборчої інформаційних кампаній.
Фахівці ж профільного Департаменту ОДА зосередили увагу на типових помилках при підготовці новин з різних тем: від повідомлення про культурний захід в громаді до розрахунків місцевого бюджету.
Учасники тренінгу потренувалися вибудовувати структуру статті залежно від інформприводу, а також продумали наповнення своєрідної візитівки громади для ЗМІ та потенційних інвесторів.
— Не бійтеся писати і про проблеми громади. Люди мають знати, що вони є і їх вирішують. Ваше завдання розповісти, чому виникли труднощі, що зроблено на подальше їх випередження. Ніколи не заперечуйте проблему, якщо вона насправді є. Затягування з офіційним коментарем теж може зіграти злий жарт,— зазначила Наталія Іващенко, головний спеціаліст відділу співпраці зі ЗМІ Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю.
Опісля практичної частини можна було отримати індивідуальні фахові коментарі від радника з питань комунікацій Чернігівського ЦРМС Оксани Стельмах щодо якості ведення сторінки громади у соціальних мережах.
Як зазначила одна з учасниць тренінгу — начальник сектору інформаційної діяльності Сновської ОТГ Наталія Смоляк, ОТГ створені відносно недавно, тож їм варто себе гарно зарекомендувати в інформаційному просторі.
Департамент інформаційної діяльності та
комунікацій з громадськістю Чернігівської облдержадміністрації.