back

Стан дотримання законодавства з питань державної служби та протидії корупції в органах державної влади розглянуто на засіданні Колегії облдержадміністрації

26 грудня 2013

Дотримання законодавства з питань державної служби та протидії корупції в органах державної влади є визначальним фактором удосконалення та підвищення ефективності управлінської діяльності, добору і професійної підготовки управлінських кадрів.

Формування нової моделі кадрової роботи в органах державної влади, пошук, розкриття нових можливостей людського потенціалу – це ті першочергові завдання, які спрямовані на забезпечення реалізації реформ в Україні.

На цьому наголосив голова облдержадміністрації Володимир Хоменко під час розширеного засідання Колегії ОДА.

Саме від якості державної служби, її організованості, соціального спрямування, ефективності роботи безпосередньо залежать рівень задоволення потреб громадян і, як наслідок, соціальна стабільність та консолідованість суспільства.

Як зазначив начальник Управління державної служби Головдержслужби України в області Валентин Дубок, загальна кількість працівників Чернігівської області, які сьогодні працюють в органах виконавчої влади, місцевого самоврядування та в інших підрозділах органів управління і мають статус державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, дорівнює 11963 особи. З них 8870 – державні службовці та 3093 – посадові особи місцевого самоврядування.

Найбільше державних службовців працює в територіальних підрозділах центральних органів виконавчої влади – 5435 осіб, в апараті обласної державної адміністрації та її структурних підрозділах – 663 особи, в райдержадміністраціях та їх структурних підрозділах –2025 осіб, в органах судової влади – 747 осіб.

Протягом 2012 року вибуло з державної служби 900 осіб, з них кожен четвертий займав посаду керівника. В переважній більшості державні службовці залишали роботу за власним бажанням.

В області постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо інноваційних проектів у сфері розвитку державної служби – Всеукраїнських конкурсів «Кращий державний службовець», «Приязна адміністрація», формування Президентського кадрового резерву «Нова еліта нації», проведення Всеукраїнської спартакіади серед збірних команд державних службовців, впровадження проекту «Е-урядування», тощо, а також з питань запобігання проявам корупції. Особливо ця тема набула актуальності з набранням чинності змін до нового антикорупційного законодавства.

Як підкреслив голова облдержадміністрації Володимир Хоменко, від професіоналізму державних службовців значною мірою залежить якість надання громадянам публічних послуг, оптимальне використання державних коштів, вчасне й адекватне реагування на соціально-економічні виклики.

За його словами, з метою удосконалення кадрової роботи, протидії проявам корупції першочерговими завданнями на даному етапі є:

• безумовне дотримання законодавства про державну службу;

• підвищення відповідальності керівників органів виконавчої влади;

• професіоналізація управлінського персоналу;

• дотримання професійно-кваліфікаційних вимог до кандидатів на посади державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

• підвищення ролі кадрового резерву, ефективності роботи з особами, зарахованими до нього;

• залучення молоді до державної служби;

• протидія проявам корупції в органах державної влади.

«Саме підвищення рівня відповідальності керівників органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо дотримання законодавства з питань державної служби та протидії корупції в органах державної влади сприятиме зростанню авторитету державної служби та ефективності роботи місцевих органів влади», - підкреслив очільник області.

Прес-служба облдержадміністрації

https://legalaid.gov.ua/