back

«Гаряча» лінія голови облдержадміністрації

24 січня 2012

За період з 5 вересня 2011 року по 13 січня 2012 року на «гарячу» телефонну лінію голови Чернігівської обласної державної адміністрації В. Хоменка з Прилуцького району надійшло 25 звернень.

Більшість звернень - з селища Ладан (9 звернень), всі стосувались питань діяльності житлово-комунального господарства. Ряд звернень консультативного характеру надійшли з ряду населених пунктів (Мазок, Яблунівки, Колісників, Знам’янки), стосувались переважно питань соціального захисту, пільгового проїзду, земельних питань. По кожному питанню, обласним керівництвом чітко і оперативно надано роз’яснення, всі звернення знаходяться на контролі в райдержадміністрації.

Всього за відповідний період на «гарячу» телефонну лінію голови обласної державної адміністрації В. Хоменка надійшло 813 звернень, 243 яких з обласного центру. Найбільше громадяни звертались щодо проблем житлово-комунального господарства, соціального захисту, нарахування пенсій та допомог, роботи транспорту, будівництва та реконструкції доріг.

Більшість звернень громадян на «гарячу» лінію (до 65%) вдалося вирішити завдяки чіткій та оперативній реакції з боку обласного керівництва.

Мета «гарячої» лінії не лише надати допомогу громадянам, які цього потребують, а й з’ясувати причини, через які люди звертаються до обласних органів виконавчої влади.

https://legalaid.gov.ua/