back

20 листопада 2014

З 1 грудня – новий Реєстр податкових накладних

Наказом від 22.09.14р. № 958 Мінфін затвердив нову форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок його ведення.

Нагадаємо, що Реєстр ведеться платниками ПДВ в електронному вигляді. Він є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з ПДВ.

До форми Реєстру внесено такі зміни:

- виключено рядок 06 «Номер свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ» ( у зв’язку зі скасуванням цих свідоцтв з 01.01.14р.);

- додано графи для відображення ставки 7% на операції з постачання лікарських засобів та виробів медичного призначення;

- графу «Звільнені від оподаткування, не є об’єктом оподаткування (сума постачання)» розділу І розділено на дві: «звільнені від оподаткування (сума постачання)» та « не є об’єктами оподаткування (сума постачання)»;

- у розділі ІІ «Отримані податкові накладні» для відображення основної ставки та ставки 0% тепер передбачено окремі графи;

- уточнено, що право підпису Реєстру має керівник (уповноважена особа)/ фізична особа ( законний представник) та головний бухгалтер ( особа, відповідальна за ведення бухгалтерського обліку).

Наказ набирає чинності з 1 грудня 2014 року.

За інформацією Прилуцької ОДПІ
https://legalaid.gov.ua/