Сайт працює у тестовому режимі. Попередня версія - http://pladm.cg.gov.ua/old

05 січня 2018

Як ефективно вирощувати сою

 

ОГОЛОШЕННЯ

В с е у к р а ї н с ь к а   г р о м а д с ь к а   о р г а н і з а ц і я

« Українська   горіхова   Асоціація »

49089, Україна, м. Дніпро,  вул.. Старокозацька, будинок 52, офіс 267.

тел. моб +38 050 5686462,  096 2924506   E-mail ukr-nuts@ukr.net

р/р.2600696761, АТ «Райфайзен банк Аваль» у м. Київ, МФО* 380805,  ЕДРПОУ* 35987029

 

Шановне панство!

Запрошуємо Вас взяти участь у науково - практичному семінарі:

«Все про фундук. Ринок фундука. Розвиток, виробництво, переробка»

 

Місце проведення: м. Луцьк, конференц – зал готелю «Україна»

Дата проведення: 30  листопада  2018 року.

Організатори семінару: Міністерство аграрної політики та продовольства України, Національний дендрологічний  парк "Софіївка" НААН України, ВГО «Українська горіхова Асоціація, ТОВ "Горіх Полісся".

Основні теми:

● Теорія і практика вирощування фундука;

На конференції розглянемо посадковий матеріал, отриманий ін вітро, щепленням на ведмежий горіх, класичний кущовий. Будуть запропоновані Саджанці фундука української, польської, італійської, грузинської селекції.  Новітні технології посадки, включаючи шпалерну і турецьку систему.

Обладнання та техніка для прибирання та переробки фундука.

Запропоновано систему кооперації для невеликих садів з переробки і збуту горіха.

Багато інших практичних відповідей, адже конференція "Все про фундук"

● Економічне обґрунтування створення  та розвитку горіхового бізнесу;

● Питання переробки, реалізації горіха та продуктів переробки;

● Горіхова різноманітність.

Розклад роботи.

30 листопаду    9.00 - 10.00  –  реєстрація учасників семінару.

                         10.00 – 17.00 проведення семінару (теоретична частина).

                         13.00 – 14.00 перерва

                         18.00 - Вечір знайомств – фуршет

Запрошуються:

  • Вчені, фермери-практики, садівники та інші фахівці в галузі горіхівництва з України, Грузії, Польщі, Туреччини,  Італії.
  • Керівники розплідників, сад проекту, підприємств з переробки та експорту горіхової продукції.
  • Керівники обласних та місцевих  організацій.
  • Представники ЗМІ.

Вперше розглядатимуться в комплексі практичні питання щодо бізнес-плану створення горіхових садів з фундука, проектування садів, закладка та догляду за садом, а також системний підхід до переробки, реалізації  горіхової продукції, отримання грошових компенсацій за саджаньці та інші питання, запропоновані учасниками семінару.

Практичні  поради що до створення садів фундука, отримання саджанців in-vitro,  щеплення на медвежій горіх, аналіз сортів українських, польських, грузинських, італійських.

Під час роботи форуму  ви знайдете партнерів, продавців і покупців, ознайомитесь з новітніми технологіями, обладнанням, отримаєте інформацію з усіх питань, пов’язаних з горіхоплідними культурами. Ви також зможете запропонувати (продати) свої товари і послуги, придбати потрібну літературу, підручники, інформаційні збірки, замовити саджанці, роботи і послуги.

Під час конференції  відбудеться прийом та реєстрація нових членів ВГО «Українська  горіхова Асоціація».

   Участь у семінарі  платна .

 

Від імені організаційного комітету

Президент  Асоціації

Володимир Пахно

Довідки за телефонами:

050 5686462   096 2924506

Заявки на E-mail:  ukr-nuts@ukr.net

 

Учасником семінару може бути фізична особа, або підприємство, установа в особі керівника,  які надіслали заяву та сплатили реєстраційний внесок

       

   Реєстраційний внесок  для одного учасника :

•          Для учасников  900.00 грн.

•          Для членів Асоціації, учасників АТО  – 450 грн.

 

У вартість участі входить:

1. Реєстраційний внесок.

2. Участь у конференції.

3. Пакет з інформаційними матеріалами.

4. Доповіді учасників семінару, після її закінчення (за замовленням) в електронному вигляді.

 

Заочна участь (500 гривень):

1. Вкладення рекламних проспектів у Пакет з інформаційними матеріалами.

2. Надання презентаційніх  матеріалів учасників семінару після його  закінчення.

 

Рекламні послуги (для учасників семінару).

1. Вкладення рекламних листівок в Пакет з інформаційними матеріалами - 300.00 гривень.

2. Розміщення рекламного стенду або плаката в місці проведення  семінару - 600.00 гривень.

 3. Рекламний виступ з презентацією своїх послуг або товару (10 хвилин + 5 хвилин відповіді на питання) - 2000.00 гривень.

4.  Право запрошення необмеженої кількості учасників зі знижкою 10%.

 

Для представників ЗМІ, науковців - участь безкоштовна, за наявності направлення від керивництва та  надання Асоціації своїх матеріалів за результатами семінару.

 

Заявка

на участь у науково - практичному семінарі

«Все про фундук. Ринок фундука. Розвиток, виробництво, переробка»  

                                                                       

                                      Заповнити та надіслати  на  ukr-nuts@ukr.net      (Обов’язково)         

Повне найменування підприємства

 

Прізвище,  Ім’я  керівника 

 

Тел/факс

 

E-mail:*

 

Учасники:

  1. Прізвище,  Ім’я  учасника, посада
  2. Прізвище, Ім’я  учасника, посада
  3. Прізвище, Ім’я  учасника, посада

 

 

 

   Оплату можливо  провести через банк, або на картку Приват банку за рахунком після отримання заявки.               

 

Семінар-практикум 5 грудня 2018 на тему Маркетинг для НЕ маркетологів.


Про участь в Міжнародному форумі "Україна - Хабітат" для реалізації місцевих інвестиційних Програм розвитку інфраструктури за механізмом державно-приватного партнерства

 

ОГОЛОШЕННЯ

Доводимо до відома, що з 10.11.2018 року у Чернігівській області розпочато проведення планової пероральної імунізації м'ясоїдних тварин (лисиць, вовків, єнотовидних собак) проти сказу.

Вакцинація проводитиметься повітряним розподілом принад з вакциною авіакомпанією ТОВ "Авіакомпанія V-Авіа" за допомогою літаків АН-2. Розкидання вакцини буде проводитись в лісових та сільськогосподарських угіддях по всій території області.

Визначене місце посадки та зльоту літака в Чернігівській області - аеродром в с. Чемер (Прогрес), Козелецького району.

ТРИВАЛІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ПЕРОРАЛЬНОЇ ІМУНІЗАЦІЇ ЗАЛЕЖАТИМЕ ВІД ПОГОДНИХ УМОВ. 

 

 

Друга Міжнародна конференція «Технології та інновації: ягідництво та переробка»

 

Про участь у конференції Громадської ради з питань мінеральних ресурсів Товариства "Знання" України

 

Про участь в Національному форумі " Поводження з відходами в Україні: законодавство, економіка, технології"

 

Про участь у публічній презентації " Яка інфраструктура підтримки бізнесу потрібна Чернігівщині"

 

 

Про продовження Програми  “Fit for Partnership with Germany”

Доводимо до Вашого відома інформацію, що з метою залучення широкого кола підприємництва в області запрошуються до участі у міжнародній Програмі “Fit for partnership with Germany” (Готуємося до співпраці з Німеччиною), яка реалізується у тісній співпраці з Міністерством економічного розвитку і торгівлі України та Федеральним міністерством економіки і енергетики Німеччини.

Програма спрямована на стимулювання розвитку українського бізнесу, економічне співробітництво між Україною та Німеччиною, соціально-економічний розвиток регіону та сприяє:

  • виходу українських підприємств на міжнародні ринки;
  • підвищенню конкурентоспроможності українських підприємств;
  • вдосконаленню компетенцій українських менеджерів у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Цільовою групою для участі є представники українських підприємств із зовнішньоекономічним потенціалом, для них організовуються цілеспрямовані бізнес-сесії у Німеччині (90% фінансується Федеральним міністерством економіки і енергетики Німеччини).

У 2018-2019 роках українським управлінцям/підприємцям і підприємствам пропонуються бізнес-сесії у Німеччині за напрямками:

  • загальна економічна кооперація;
  • економічна кооперація з умовно галузевою специфікою:
  1. економічна кооперація в аграрному секторі, виробництво та переробка сільськогосподарської продукції, виробництво продуктів харчування;
  2. економічна кооперація у сфері енергоефективності;
  3. економічна кооперація у сфері переробки сміття/ екологічної утилізації відходів;
  4. економічна кооперація в секторі охорони здоров’я/ індустрії охорони здоров’я.

Більш детальна інформація про Програму та заходи її реалізації на сайті: www://ukraine. managerprogramm.de 

Вважаємо, що участь у Програмі представників підприємництва та використання на практиці такого інструменту для розвитку бізнесу сприятиме збільшенню успішного підприємництва в регіоні.

 За інформацією відділу економіки та агропромислового розвитку  

 

До уваги керівників компаній та підприємств!

Інформуємо, що у період з червня по грудень 2018 року в Ісламській Республіці Іран у м. Тегеран заплановано проведення низки різнопланових виставкових заходів, до участі в яких запрошуються українські компанії.

У разі зацікавленості українських компаній в участі, Посольство України в Ісламській Республіці Іран готове надати необхідне сприяння.

25 – 26 червня 2018 року – Перша конференція та виставка з управління активами у нафтовій та газовій сферах (1-st Conference And Exhibition On Asset Integrity Management In Oil And (AIN O@G), яка відбудеться під патронажем Міністерства нафти Ірану та за підтримки іранських компаній NIOC, IOEC та IICIC. Контакти секретаріату заходу: www.iranaim.com, secretariat@iranaim.com, тел.: +9821-22037383, факс: +9821-22044769.

23 – 26 серпня 2018 року – виставка, присвячена виставковому обладнанню (Stallex 2018). Контакти: http://iranstallex.com, info@ iranstallex.com, контактна особа : Марьям Норузі, моб. тел. +989017702748.

01 – 04 вересня 2018 року – Перший міжнародний газовий захід Ірану (1-st International Iran Gas SHow) серед країни-видобувачів газу, спрямований для встановлення міжнародних зв’язків у сфері газової галузі. Контакти організаторів: www.tana-group.com, info@tana-group.com, тел. +982632548990, факс +982632548743.

15 – 18 вересня 2018 року – Міжнародна виставка напоїв, кови, чаю та суміжних галузей (International exhibition of beverages, coffee, tea and related industries, IBIE 2018), а також Міжнародна виставка молочних продуктів (International Dairy and related industries, IDE 2018), які відбудуться за сприяння Федерації іранських харчових асоціацій. Контакти: www.ibie-ex.ir, www.ide-ex.ir, тел.: +982188882869, факс: +982188881938.

24 – 27 вересня 2018 року – 4-та Міжнародна фармацевтична виставка (4-st International Exhibition on Pharmaceuticals and Related Industries IRANPHARMA EXPO 2018). Додаткова інформація щодо висавки знаходиться на сайті організаторів: iranpharmaexpo.com, international@iranpharmaexpo.com, тел.: +982188203845, факс: +982188198520.

6 – 9 грудня 2018 року – у виставковому центрі «Шахр-е афтаб» («Сонячне місто») на території Ірану відбудеться міжнародна виставка в сфері утилізації відходів за участю відомих міжнародних компаній-виробників обладнання, що сприяє зменшенню різного роду забрудненням навколишнього середовища. Додаткова інформація знаходиться на сайті: http://nikatis.ir .

24 – 28 липня 2018 року на території провінції Голестан (Іран) відбудеться Шістнадцята спеціалізована виставка в галузях тваринництва, рибних промислів, виробництва морепродуктів тощо. Детальна інформація розміщена на сайті: http://golestanfair.com.

17 – 20 жовтня 2018 року у Вільній Торговельно-Промисловій Зоні Ензелі (Іран) відбудеться Друга Міжнародна виставка аграрних продуктів, обладнання харчової суміжної промисловості (2-nd International Exhibition of Agricultural Products, Food Machinery and Related Industries). Контакти організаторів заходу: виконавчий секретар виставки Р. Гелічі, тел.: +981333253906, факс: +981334245, btc.gilan@gmail.com, www.gilan-btc.ir.

 

Про зміну телефонних номерів

Згідно з реконструкцією місцевої телекомунікаційної мережі з технічних причин змінено наступні телефонні номери в Державній екологічній інспекції у Чернігівській області:

Телефон-факс 4-23-73 (відділ інформаційно-аналітичного діяльності, документування, контролю та забезпечення діяльності) змінено на номер 677-769;

Телефонний номер 4-33-42 (сектор управління персоналом) змінено на номер 677-964:

Телефоннимй номер 4-31-46 (відділ екологічного нагляду (контролю) земельних ресурсів на надр, поводження з відходами та небезпечними хімічними речовинами та відділ державного екологічного нагляду (контролю) на митній території Чернігівської області) змінено на номер     677-913.

 

Оголошення про організацію міжнародної культурно-освітньох поїздки

"Гуманітарно-медична співпраця"

Шановні роботодавці!

         Повідомляємо Вам, що згідно з наказом Міністерства соціальної політики України №62 від 19.01.2018 року затверджені нові «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, пристроїв і відповідного обладнання» та «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском» наказ Міністерства соціальної політики України №333 від 05.03.2018. 

         Для забезпечення своєчасного навчання Ваших працівників комунальне підприємство «Чернігівський обласний навчально-курсовий комбінат» Чернігівської обласної ради приймає заявки на навчання також в електронному вигляді за адресою: uchkombinatchor@gmail.com.

За інформацією управління соціального захисту населення райдержадміністрації

 

Шановний Роботодавцю!

Маємо нагоду та раді запросити Вас на цікавий та пізнавальний семінар на актуальну тематику: «АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТРУДОВИХ ПРАВОВІДНОСИН. ПЕРЕВІРКИ ДЕРЖПРАЦІ У 2018 РОЦІ», який відбудеться 5 липня 2018 року (п'ятниця) з  10.00 год. до 13.00 год. у м. Чернігові.

Семінар розраховано на підприємців, керівників, юристів, бухгалтерів, працівників кадрових служб.  Спікери заходу: Оксана Мірошниченко - кандидат юридичних наук, доцент, адвокат, директорка ТОВ «ЮФ «ТЕРРА-ПАРТНЕР»; Анна Попович - юрист ТОВ «ЮФ «ТЕРРА-ПАРТНЕР».

Семінар включатиме такі питання:

1) Оформлення кадрової документації: на що звернути увагу, щоб не наразитися на штрафи роботодавцю.

2)Помилки у штатному розписі: порушення під час прийняття на роботу працівників.

3) Трудовий договір та ЦПД: у чому відмінність?

4) Що потрібно знати про перевірки роботодавців у 2018 році?

5) Як вести себе при проведенні перевірки? Правила поведінки для працівників.

Всі учасники семінару отримають сертифікати про участь, матеріали по тематиці семінару, приклади типових порушень із судової практики за 2017-2018 роки, блокноти та ручки для нотаток.

За чашкою ароматної кави учасники зможуть поділитися власним досвідом проходження перевірок контролюючих органів.

Кількість місць обмежена.

Ціна участі 1 учасника - 370,00 грн. без ПДВ.

Попередня реєстрація обов’язкова за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeUz7qLW2IZ_Jc55_H14O7DOwq7yun3TQw2Gt-4eL0X3D51pA/viewform?c=0&w=1&usp=mail_form_link

Всі деталі можна уточнити за телефонами:

(0462) 611-177 – Анна ;

(050) 44 80 389 - контактна особа – Оксана

З повагою та надією на подальшу співпрацю,

Команда організаторів семінару

Про обмеження руху великовагових транспортних засобів дорогами загального користування при високих температурах повітря

З метою збереження автомобільних доріг загального користування від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди, керуючись вимогами Законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги» та постановою Кабінету Міністрів України від 27 червня 2007 року №879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування» відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від 08 травня 2018 року №240 «Про тимчасове обмеження руху автомобільними дорогами загального користування у період підвищення температури повітря», з 10 травня поточного року тимчасово обмежено рух по дорогах загального користування державного значення в Чернігівській області вантажного автотранспорту вагою понад 24 тони і навантаженням на вісь більш ніж 7 тон при температурі + 280 С.

Обмеження діють з 10.00 до 20.00 години.

Окрім того, періоди високих температурних показників навколишнього середовища можуть негативно вплинути на фізичний стан водіїв, знизити увагу при керуванні автомобілем, що може привести до тяжких дорожньо-транспортних пригод.

Рекомендуємо користувачам доріг на цей період, особливо в денну пору доби, обмежити поїздки на далекі відстані, а у випадку крайньої необхідності - вживати заходи від перегріву організму.

Просимо з порозумінням поставитися до питання збереження доріг від передчасних руйнувань.

За інформацією відділу містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства райдержадміністрації      

 

Рада голів державних адміністрацій інформує

Згідно з ст. 13 Закону України «Про місцеві державні адміністрації» до відання місцевих державних адміністрацій у межах і формах, визначених Конституцією і законами України, належить розвиток підприємництва, зокрема:

а) управління майном, приватизації, сприяння розвитку підприємництва та здійснення державної регуляторної політики;

б) промисловості, сільського господарства, будівництва, транспорту і зв`язку.

Сприяння місцевої державної адміністрації розвитку підприємництва є безпосереднім повноваженням держадміністрації відповідно до чинного законодавства.

Рада голів державних адміністрацій інформує про проведення українською компанією Terrasoft, яка є одним з ключових гравців на міжнародному ринку корпоративного програмного забезпечення для управління бізнес-процесами і CRM, наймасштабнішої бізнес- події цього літа Форуму бізнес- і ІТ-лідерів, який відбудеться у м. Київ, 21 червня 2018 р.

Місце проведення: м. Київ, пр-т. Лобановського, 119, концертний майданчик Stereo Plaza.

Умови участі: безкоштовно (обов’язкова попередня онлайн реєстрація).

На Форумі зберуться понад 2000 учасників для бізнес-спілкування, які зможуть розширити коло ділових контактів, знайти нових клієнтів і партнерів. Також у рамках Форуму буде працювати експозона, де всі учасники зможуть ознайомитися з продуктами в галузі BPM- і CRM-систем.

Програма Форуму складається з трьох потоків:

• Історії успіху і кейси: кейси компаній про стратегії та підходи, що допомагають пришвидшуватися на кожному етапі роботи компанії і ще швидше знаходити нові точки для росту.

• Інструменти і технології: кращі практики застосування BPM- і CRM-інструментів у різних сферах діяльності організації, що допомагають компаніям швидко зростати і розвиватися.

• Тренінги і мастер-класи: авторські майстер-класи з управління взаємовідносинами з клієнтами та оптимізації процесів компанії.

Своїм досвідом поділяться представники найбільших організацій: MTI, ПУМБ, Біосфера, Датагруп, Fedoriv, Deloitte, Vodafone Україна, ELDORADO, Hewlett-Packard Enterprise, Укртелеком, Нафтогаз України, MULTIPLEX, Miller Heiman Group, Бізнес- Конструктор та інші.

Більш детальну інформацію про Форум бізнес- і ІТ-лідерів можна отримати від працівників компанії Terrasoft за телефонами: +380(044)363-31-33, +380(95)924-36-96. А також в режимі онлайн через Інтернет на сторінці реєстрації учасників на Форум за гіперпосиланням: https://www.terrasoft.ua/global-tour-2018/kiev?partner=glavrada .

 

До відома працівників сільського господарства щодо перевірки посівного матеріалу

У сучасному сільськогосподарському виробництві високоякісне насіння і садивний матеріал набувають особливої уваги. Через насіння і садивний матеріал реалізуються набутки селекціонерів утілені в нових сортах, а його якісний підбір до посіву чи посадки є запорукою великих врожаїв сільськогосподарських культур. Тому, якщо у Вас виникли сумніви стосовно придбаного насіння, якщо Ви бажаєте перевірити минулорічні залишки насіння, Ви це можете зробити в Державній установі «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторія».

З 01.08.2017р. в ДУ «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторія» запрацював відділ визначення посівних якостей насіння та товарних якостей садивного матеріалу. У відділі, на даний час проводиться аналізування насіння сільськогосподарських культур на визначення посівних якостей за такими показниками:

- аналізування енергії проростання та схожості насіння;

- аналізування чистоти і відходу насіння;

- аналізування вологості насіння;

- аналізування маси 1000 насінин.

За результатами аналізування видається протокол випробувань. Всі дослідження проводяться згідно з вимогами ДСТУ 4138-2002 «Насіння сільськогосподарських культур. Методи визначення якості.»

Фахівці мають вищу агрономічну чи біологічну освіту, постійно підвищують рівень своїх знань, проходять курси з підвищення кваліфікації, забезпечені сучасним обладнанням необхідним для проведення аналізувань.

У лабораторії підтримується система управління якістю у відповідності до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 (2017) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».

Вартість аналізувань відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 13.02.2013 № 96 (у редакції наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 21.01.2016 р. № 18) «Розміри плати за послуги, які надаються бюджетними установами, що належать до сфери управління Державної ветеринарної та фітосанітарної служби, з питань охорони прав на сорти рослин» і складає:

Найменування послуги Одиниця виміру Розмір плати, гривень

Визначення сортової чистоти зразка насіння (чистота і відхід) Проба посівного матеріалу 34,82

Визначення маси 1000 насінин  30,56

Визначення схожості, енергії проростання насіння  35,70

Визначення вологості зразка  32,92

За детальною інформацією звертайтеся за адресою: м. Чернігів, вул. Коцюбинського, 41 Державна установа « Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторія». Телефон для довідок: (0462) 674-294.

 

РОЗПОЧАТО ПРИЙОМ ЗАЯВОК НА ОТРИМАННЯ ФІНАНСОВОЇ ПІДТРИМКИ ШЛЯХОМ ЗДЕШЕВЛЕННЯ КРЕДИТІВ

Оголошено конкурс по визначенню суб’єктів господарювання агропромислового комплексу області для надання фінансової підтримки шляхом здешевлення кредитів.

Конкурсна комісія з визначення суб’єктів господарювання агропромислового комплексу для надання фінансової підтримки шляхом здешевлення кредитів за рахунок коштів державного бюджету розпочинає прийом заявок на участь у конкурсі.

Перелік документів та умови для участі в конкурсі визначені постановою Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року № 300 „Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для фінансової підтримки заходів в агропромисловому комплексі шляхом здешевлення кредитів” (зі змінами).

Документи приймаються з дати опублікування оголошення (обласна газета «Деснянська правда» від 10.05.2018) за адресою: м. Чернігів, проспект Миру, 14, Департамент агропромислового розвитку облдержадміністрації, відділ бухгалтерського обліку та звітності, каб. 420, з 8-00 до 17-00. Обідня перерва з 13-00 до 14-00.

Телефон для довідок: (04622) 4-32-17.

 

УМОВИ УЧАСТІ В КОНКУРСІ

Перелік документів які подаються позичальниками – суб’єктами господарювання агропромислового комплексу до Конкурсної комісії Чернігівської обласної державної адміністрації, склад якої затверджений розпорядженням від 24.04.2018 №214.

Додаток 1 заявка (2).xls

За інформацією відділу економіки та агропромислового розвитку райдержадміністрації

 

Чернігівський інститут МАУП запрошує на навчання

 

До відома суб’єктів господарювання!!!

Енергетична виставка «ONS – 2018»

У період з 27 по 30 серпня 2018 року у м. Ставангер (Норвегія) проходитиме енергетична виставка «ONS - 2018» присвячена питанням інновацій в енергетиці.

Учасники виставки матимуть можливість ознайомитися з передовими технологіями та досягненнями Норвегії у галузі енергетики, представити власний досвід та доробки у цьому напрямку, а також встановити перспективні контакти в рамках галузі. З умовами участі у виставці можливо ознайомитись на офіційному сайті організаторів за посиланням http://www.ons.no

 

Щодо усунення порушень, виявлених під час перевірок дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища

Відповідно до статті 20-2 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», з метою усунення порушень, виявлених під час перевірок дотримання вимог законодавства у сфері охорони навколишнього природного середовища доводимо до відома органів місцевого самоврядування, керівників підприємств, установ, організацій та громадян Припис Головного державного інспектора з охорони навколишнього природного середовища Чернігівської області Л.Г. Бурковського.

Припис

До уваги безробітних громадян!!!

Підприємство ТОВ «Керамік-Прилуки», основною діяльністю якого є виробництво керамічної цегли, у зв'язку з нарощуванням темпів виробничого процесу має потребу в фахівцях різних спеціальностей та в працівниках робітничих професій.

Особливо гостро стоїть потреба у працівниках робітничих професій.

Офіційне працевлаштування, повний соціальний пакет, двозмінний графік роботи, заробітна плата від 6 тис. грн., залежно від виробітку. При наявності 10 і більше бажаючих працевлаштуватися з одного населеного пункту району, підприємство забезпечуватиме підвозом.

Звертатись по питанню працевлаштування до начальника відділу кадрів ТОВ «Керамік-Прилуки». Телефони для довідок: (067) 75 888 75 та (050) 66 603 91.

До відома підприємств, установ, організацій план заходів та звернення Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2018 році заходів з нагоди відзначення Дня охорони праці в Україні тут !!!

Гранти на розвиток самозайнятості та підприємництва для ВПО, учасників АТО та їх сімей, місцевих мешканців (Чернігівська область)

Інформація про рівень цін на основні продовольчі товари в торгівельній мережі району станом на 01.04.2018.

Відділом економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено щомісячний моніторинг цін на основні продукти харчування по 60 торгівельних закладах населених пунктів району. Станом на 01.04.2018 року на території району ціни на продукти харчування такі:

- хліб “Удайський ” новий подовий (0,750) - 10,25 - 10,25 грн./од

- батон (0,450кг) - 9,25 - 9,25 грн./од

- борошно в\ г (фасоване) - 9,00 - 10,80 грн./кг

- макаронні вироби (фасовані) - 10,50 - 17,80 грн./кг

- крупа манна - 10,30 - 11,00 грн./кг

- крупа гречана - 20,00 - 23,00 грн./кг

- крупа ячна - 8,00 - 8,50 грн./кг

- пшоно - 15,50 - 16,00 грн./кг

- рис - 22,00 - 25,00 грн./кг

- цукор - 14,80 - 16,00 грн./кг

- олія (вагова) - 28,50 - 32,00 грн./кг

- вершкове масло - 120,00 - 136,00 грн./кг

- ковбаси варені першого ґатунку - 62,00 - 70,00 грн./кг

- ковбаси варені в/г - 79,00 - 92,00 грн./кг

- птиця (кури) - 35,00 - 90,00 грн./кг

- яйця курячі - 28,00 - 30,50 грн./1 дес.

Аналіз показників рівня роздрібних цін на основні продукти харчування за березень місяць 2018 року свідчить про те, що збільшилася ціна реалізації яєць на 1,2 %. На інші продукти харчування ціни в порівнянні з лютим 2018 року не змінилися

За інформацією відділу економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації

Оголошення!!!

З метою укладення договорів безоплатного користування Фонд державного майна України Регіональне відділення фонду державного майна України по Чернігівській області шукає потенційних зберігачів захисних споруд цивільної оборони, а саме: захисна споруда ПРУ (за адресою м. Прилуки, вул. Бособрода, 95) та сховище (за адресою м. Прилуки, вул. Дружба Народів, 36).

 

Про припинення юридичної особи -Управління агропромислового розвитку Прилуцької районної державної адміністрації

Претензії кредиторів до Управління агропромислового розвитку Прилуцької районної державної адміністрації приймаються протягом двох місяців з дати офіційного оприлюднення (01.03.2018 р) повідомлення про рішення щодо припинення юридичної особи та внесення запису про припинення Управління агропромислового розвитку Прилуцької районної державної адміністрації до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за юридичною адресою: вул. Київська, 220, м. Прилуки, Чернігівська область, 17500.

До відома суб’єктів господарювання!

Українською універсальною біржою (УУБ) у 2017 році розпочато пілотний проект з реалізації майна державних та комунальних підприємств, установ та організацій через електронну торгову систему «ProZorro». УУБ пропонує скористатися послугами Біржі з оцінки землі, фахової підготовки до реалізації та безпосередньо продажу як матеріальних так і нематеріальних активів, землі.

Основними напрямками біржової діяльності УУБ є:

організація та проведення біржових та відкритих торгів (аукціонів) по:

• продажу нафти сирої, газового конденсату власного видобутку та скрапленого газу, в тому числі для потреб населення;

• продажу державного та комунального майна, на підставі Договору з ФДМУ про організацію продажу майна, що перебуває у державній власності від 22.10.2013 року № 365 та Реєстру організаторів аукціонів по відчуженню об'єктів державної власності (співпраця з органами приватизації України, відомствами та міністерствами, органами місцевого самоврядування всіх рівнів);

• продажу активів платника податків, які перебувають у податковій заставі;

• продажу земельних ділянок та прав оренди на них;

• продажу необробленої деревини;

• продажу військового надлишкового та списаного майна;

• реалізації конфіскованого та безхазяйного (що перейшло у власність держави) майна;

• продажу оптових партій продукції підприємств України;

• продажу неосновних засобів (реалізація неліквідів, металобрухту та надлишкового майна, що рахуються не на основних засобах (Запаси);

• реалізації майна підприємств-банкрутів на всіх стадіях;

• реалізації банківської застави, визначення ліквідності майна, пошук потенційних клієнтів;

• Реєстрація внутрішніх та зовнішньоекономічних контрактів на експорт с/г продукції.

• Проведення маркетингових досліджень з визначення попиту та пропозиції, цінової політики окремих видів та груп товарів /послуг/ на території України та за її межами.

• Падання послуг по організації та проведенню тендерів, конкурсів, в тому числі електронних.

• Надання послуг ліцитатора для проведення біржових та відкритих торгів.

• Надання послуг з незалежної експертної та грошової оцінки майна.

• Надання консультацій з вищезазначених питань.

У разі зацікавленості звертатися на адресу:

- Україна, 36039, м. Полтава, вул. Шевченка, 52;

- телефон контакт-центру: (044) 221-32-33

- телефон: (0532) 56-00-37, 50-95-91;

- E-mail: info@uub.com.ua;

- прес-служба: press@uub.com.ua

За інформацією відділу економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації

 

Інформація про рівень цін на основні продовольчі товари в торгівельній мережі району станом на 01.03.2018.

Відділом економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено щомісячний моніторинг цін на основні продукти харчування по 60 торгівельних закладах населених пунктів району. Станом на 01.03.2018 року на території району ціни на продукти харчування такі:

- хліб “Удайський ” новий подовий (0,750) - 10,25 - 10,25 грн./од

- батон (0,450кг) - 9,25 - 9,25 грн./од

- борошно в\ г (фасоване) - 9,00 - 10,80 грн./кг

- макаронні вироби (фасовані) - 10,50 - 17,80 грн./кг

- крупа манна - 10,30 - 11,00 грн./кг

- крупа гречана - 20,00 - 23,00 грн./кг

- крупа ячна - 8,00 - 8,50 грн./кг

- пшоно - 15,50 - 16,00 грн./кг

- рис - 22,00 - 25,00 грн./кг

- цукор - 14,80 - 16,00 грн./кг

- олія (вагова) - 28,50 - 32,00 грн./кг

- вершкове масло - 120,00 - 136,00 грн./кг

- ковбаси варені першого ґатунку - 62,00 - 70,00 грн./кг

- ковбаси варені в/г - 79,00 - 92,00 грн./кг

- птиця (кури) - 35,00 - 90,00 грн./кг

- яйця курячі - 27,30 - 30,50 грн./1 дес.

Аналіз показників рівня роздрібних цін на основні продукти харчування за лютий місяць 2018 року свідчить про те, що збільшилася ціна реалізації: пшона на 44,5%, рису на 6,8%, сметани на 8,9 %. На інші продукти харчування ціни в порівнянні з січнем 2018 року не змінилися.

За інформацією відділу економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації

«ВІЙСЬКОВА СЛУЖБА ЗА КОНТРАКТОМ»

 

ОГОЛОШЕННЯ!!!

Прилуцький об'єднаний міський військовий комісаріат проводить відбір громадян України на військову службу з контрактом у Збройні Сили України. Держава гарантує:

- гідну заробітну плату;

- повний соціальний пакет;

- житло;

- безкоштовне медичне забезпечення;

- харчування;

- навчання у вищих військово-навчальних закладах.

За додатковою інформацією звертатися до Прилуцького ОМВК за адресою: м.Прилуки, вул. Київська, 369, тел. 5-00-69

 

ОГОЛОШЕННЯ!!!

Прилуцький об'єднаний міський військовий комісаріат проводить відбір кандидатів з числа цивільної молоді для вступу до вищих військових навчальних заклдів у 2018 році. Відбір буде проводитися з числа юнаків, які мають добрий стан здоров'я, відповідний рівень освіти та морально-ділові якості. За додатковою інформацією звертатися до Прилуцького ОМВК за адресою: м.Прилуки, вул. Київська, 369, тел. 5-00-69

Happy Birthday Liga -17 років успіху. Перезавантаження!

15 лютого 2018 року о 17-30 у Home Café "el CAД"- Ель Сад (м. Чернігів, вул. Шевченко, 59) відбудеться захід з нагоди 17-річчя ГО «Ліги ділових та професійних жінок України» - "Heppi Happy Birthday Liga -17 років успіху. Перезавантаження!" Нові ідеї, проекти, знайомства, налагодження контактів! Не пропустіть, отримайте задоволення, зарядіться позитивом!

ДЛЯ КОГО:

- Для жінок, які не бояться керувати власним бізнесом;

- Для чоловіків, яким подобаються активні, сильні жінки поруч з ними;

- Для меценатів, котрі вміють розпізнавати цікаві проекти і вбачати діаманти;

- Для друзів, партнерів, колег, що знаються на бізнесі, сповнені цікавих ідей і драйву.

ПРОГРАМА:

16:00 - дискусійна панель "Жіноче обличчя українського бізнесу. Що може бізнес-об'єднання?"

17:00 - святкування:

- фуршет;

- нетворкінг (неформальне спілкування);

- святковий торт;

- яскраві фотозони;

- коротка презентація "Нам 17 - шлях до успіху. Перезавантаження!" - Стратегія, нові проекти та досягнення;

- вітання від гостей;

- шоу-програма;

- вручення дипломів.

Dress code - After Five (A5)

УЧАСТЬ У ЗАХОДІ:

для учасниць Ліги - 300грн

для інших учасників - 400грн

Дедлайн подачі заявок: 14 лютого 12:00

РЕЄСТРАЦІЯ ОБОВ'ЯЗКОВА ЗА ПОСИЛАННЯМ http://bit.ly/2nutRDe

 

Оголошення конкурсу заявок для участі у навчальній програмі «Кампанії адвокації з урахуванням гендерної політики та прав дівчат і жінок»

ВГО Центр «Розвиток демократії» в рамках проекту "Посилення ролі організацій громадянського суспільства (ОГС) у просуванні демократичних реформ з врахуванням заключних зауважень CEDAW", який реалізується за фінансової підтримки Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) оголошує конкурс для громадських організацій Черкаської та Чернігівської областей для участі у навчальній програмі «Кампанії адвокації з урахуванням гендерної політики та прав дівчат і жінок».

Учасники Навчальної програми після її закінчення зможуть створити коаліції та взяти участь у конкурсі на одержання ресурсної підтримки для впровадження власних кампаній адвокації у своїх областях.

До участі у конкурсі запрошуються зареєстровані згідно з українським законодавством неприбуткові громадські організації з Черкаської та Чернігівської областей, які:

- захищають соціальні та економічні права та просувають інтереси своїх цільових груп;

- зацікавлені у вирішенні нагальних проблем та у впровадженні реформ, як на обласному рівні, так і в містах, сільських районах.

Мета навчальної програми: підвищити спроможність ОГС представляти інтереси і захищати права своїх цільових груп, розширити участь організацій та вплив на розробку і виконання державної політики на різних рівнях процесу прийняття рішень з урахуванням зауважень CEDAW.

Для участі у Навчальній програмі будуть відібрані 48 громадських організацій з двох областей України, по 24 в кожній.Навчальна програма проводитиметься протягом 3-х днів у кожній області за тренінговою методикою.

Учасникам навчальної програми, які проживають не в обласному центрі будуть відшкодовані витрати, пов`язані з проїздом та проживанням, учасники забезпечуватимуться харчуванням.

Для участі у конкурсі необхідно надіслати до 15 лютого 2018 року заповнену анкету, що додається, на електронну адресу info@ddcentr.org.ua з поміткою «Конкурс заявок ОГС». Про отримання заявки організацію буде повідомлено листом електронною поштою.

Результати відбору учасників навчальної програми будуть розміщені на сайті ВГО Центр «Розвиток демократії» http://ddcentr.org.ua до 1 березня 2018 року та будуть надіслані запрошення для участі на адресу учасників, які подавалися на конкурс.

Контактні особи:

Елла Ламах, Юлія Вороніна, електронна пошта: info@ddcentr.org.ua телефони: +38 063 2219192, 099 550-35-05

Анкета на конкурс.doc

 

ДО УВАГИ ГРОМАДЯН!!!

Прилуцький міськрайонний відділ державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Чернігівській області інформує, що в рамках проекту "Я МАЮ ПРАВО" територіальні відділи державної виконавчої служби є мобільними пунктами консультування.

Консультацію з приводу виконання рішень суду можливо отримати за адресою: м.Прилуки, вул. Пушкіна, 73 (4 поверх).

Інформація про рівень цін на основні продовольчі товари в торгівельній мережі району станом на 01.02.2018.

Відділом економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації проведено щомісячний моніторинг цін на основні продукти харчування по 60 торгівельних закладах населених пунктів району. Станом на 01.02.2018 року на території району ціни на продукти харчування такі:

- хліб “Удайський ” новий подовий (0,750) - 10,25 - 10,25 грн./од

- батон (0,450кг) - 9,25 - 9,25 грн./од

- борошно в\ г (фасоване) - 9,00 - 10,80 грн./кг

- макаронні вироби (фасовані) - 10,50 - 17,80 грн./кг

- крупа манна - 10,30 - 11,00 грн./кг

- крупа гречана - 20,00 - 23,00 грн./кг

- крупа ячна - 8,00 - 8,50 грн./кг

- пшоно - 9,80 - 12,00 грн./кг

- рис - 19,00 - 25,00 грн./кг

- цукор - 14,80 - 16,00 грн./кг

- олія (вагова) - 28,50 - 32,00 грн./кг

- вершкове масло - 120,00 - 136,00 грн./кг

- ковбаси варені першого ґатунку - 62,00 - 70,00 грн./кг

- ковбаси варені в/г - 79,00 - 92,00 грн./кг

- птиця (кури) - 35,00 - 90,00 грн./кг

- яйця курячі - 27,30 - 30,50 грн./1 дес.

Аналіз показників рівня роздрібних цін на основні продукти харчування за січень місяць 2018 року свідчить про те, що збільшилася ціна реалізації: пшона на 9,0%, молока на 9,1%, сметани на 30,0%, масла тваринного на 26,7%, зменшилася ціна реалізації цукру на 3,7%. На інші продукти харчування ціни в порівнянні з груднем 2017 року не змінилися.

За інформаією відділу економічного розвитку та інвестиційної діяльності райдержадміністрації

До відома зацікавлених осіб!!!

Центральне міжрегіональне управління з питань виконання кримінальних покарань та пробації Міністерства юстиції України пропонує здійснити замовлення продукції, виготовленої на потужностях Державних підприємств кримінально – виконавчої служби по наступним напрямкам виробництва:

 деревообробка;

 металообробка;

 швейне виробництво;

 виробництво товарів народного споживання;

 видобування та переробка гранітної сировини.

Державні підприємства в Київській, Житомирській, Чернігівській та Черкаських областях пропонують наступні послуги і товарну продукцію:

 швейна продукція (різноманітні моделі і типи одягу, у т.ч. робочий одяг, одяг для військовослужбовців, формений одяг, матраци, ковдри, постільна білизна, тощо).

 меблі ( м’які та корпусні меблі, столи дерев’яні, меблі під старовину, індивідуальні замовлення, тощо).

 вироби для ЖКГ( контейнери для сміття, урни металеві та ковані, сітка будівельна, лопати для прибирання снігу, криголоми, інша продукція).

 вироби для дитячих та спортивних майданчиків( ігрові комплекси, гойдалки, каруселі, пісочниці, вуличні тренажери та інше).

 альтернативні види палива (брикети, пілети, дрова).

 вироби для телекомунікацій (хомути, траверси для ЛЕП).

 вироби з дерева (піддони, європіддони, двері та вікна дерев’яні).

 господарсько – побутові товари (мангали стаціонарні, переносні та аксесуари до них).

 дерев’яна тара (ящики для овочів та фруктів, дошка обрізана).

 електротехнічна продукція (вимикачі врубні, ящики ЯРП, сирени сигнальні)

 послуги з металообробки (лиття сталі, виробництво продукції з матеріалу замовника).

 причепи автомобільні (одно– та двоосні, для перевезення човна).

 садово – городній інвентар (граблі, сапки, картоплесаджалки, борони, плуги культиватора, їх запасні частини та інше).

 садово – паркові лави (з декоративним литвом, ковані, паркові звичайні).

 сувенірна продукція (декоративні ковані вироби, скриньки, шахи, нарди, кухонні набори та інше).

 торгівельні та господарські приміщення (битовки, пости охорони, зупинки для очікування громадського транспорту, паркування для велосипедів).

 інша продукція та послуги (під замовлення).

З приводу співробітництва та отримання інформації щодо повного переліку продукції та послуг звертайтеся за адресою управління: 04071, м. Київ, вул. Возвиженська,2, (www.kvs.gov.ua)

за телефонами: (044)425-36-84,(099)911-84-68, за електронною адресою: marketkyivdpts@ukr.net. або за спільнотою у соціальній мережі Facebook ( https://www.facebook.com/groups/kyivdpts.prom/)

ДО УВАГИ РОБОТОДАВЦІВ!

Відповідно до Порядку реєстрації підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, що використовують найману працю, затвердженого постановою КМУ від 31.01.2007 року №70 (зі змінами) реєстрація підприємств, установ та організацій, в тому числі фізичних осіб, які використовують найману працю, здійснюється Чернігівським обласним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів до 1 лютого 2018 року (за адресою: 14017, м.Чернігів, вул. Вячеслава Радченка, 14).

Звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2017 рік (форма № 10-ПІ /річна поштова/) подається тільки в паперовому вигляді, не пізніше 1 березня 2018 року.

Неподання (несвоєчасне подання) звітності тягне за собою адміністративну відповідальність посадових осіб підприємств, установ, організацій та фізичних осіб, які використовують найману працю.

Особи з інвалідністю – це незадіяний економічний потенціал. Створюйте робочі місця і перетворюйте їх на платників податків.

За інформацією можна звернутися:

14017, м.Чернігів, вул.В.Радченка,14

Тел.факс (0462) 67-28-51

E-mail: Fszicg@ukr.net,

Чернігівське обласне відділення Фонду

соціального захисту інвалідів