20 жовтня 2021
Управління соціального захисту населення Прилуцької районної державної адміністрації інформує населення про
функціонування телефонних «Гарячих ліній» Уряду
Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у Міністерстві соціальної політики України функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:
“Гаряча лінія” із соціальних питань – 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.
Дзвінки на „гарячу лінію” 15-39 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.
«Гаряча лінія» протидії торгівлі людьми та домашньому насильству 15-47. Звернутися на “гарячу лінію” можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.
“Гаряча лінія” приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи “гарячої лінії” 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.
Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) –
(044) 289- 87-89, [email protected].
Тут можна дізнатися інформацію щодо:
– реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;
– здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
– реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
– реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.
Контакт-центр Пенсійного фонду України –
0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71
– консультація громадян з пенсійних питань.
Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю.
Тут можна знайти інформацію щодо:
– забезпечення технічними засобами реабілітації;
– реабілітації дітей;
– взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.
Фонд соціального страхування України.
Інформація щодо:
– профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;
– контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
– надання медико-соціальних послуг.
Контактний центр системи надання безоплатної правової допомоги
0 800 213 103.
Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.
Номер для дзвінків з-за кордону +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).
Контактний центр системи безоплатної правової допомоги забезпечує:
- надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;
- прийняття повідомлень про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;
-консультування з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;
- інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;
- забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;
- забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної правової допомоги, зокрема прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.
Графік роботи:
- повідомлення про затримання осіб приймаються та обробляються цілодобово;
- щодо інших питань, у тому числі надання правової консультації, дзвінки приймаються з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00.
З метою здійснення оперативного реагування на порушення прав і свобод людини і громадянина можна зателефонувати на гарячу лінію:
Уповноваженого ВРУ з прав людини 0-800-501-720
Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини 044-299-74-08.
Акт реагування КОДА за насл. монітор. візиту соц. громади (Бабенко, Бєлік)
додаток до звіту презентація право на соцвиплати в умовах реформ (Бабенко)
Звіт про результати моніторингу, права в ум. реф.соцзахисту (Бабенко)
Звіт про результати моніторингу, права в ум. рефор. (рай. рів.) (Бєлік)