20 жовтня 2021

Управління соціального захисту населення Прилуцької районної державної адміністрації інформує населення про

функціонування телефонних «Гарячих ліній» Уряду

Для того, аби громадяни змогли дізнатися усю актуальну інформацію у сфері соціального захисту населення, у Міністерстві соціальної політики України функціонує 4 “гарячі лінії”, а саме:

“Гаряча лінія” із соціальних питань – 15-39 для консультацій осіб з інвалідністю.

Дзвінки на „гарячу лінію” 15-39 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на „гарячу лінію” з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована відповідь на звернення у вигляді відеолиста.

«Гаряча лінія» протидії торгівлі людьми та домашньому насильству 15-47.  Звернутися на “гарячу лінію” можливо, зателефонувавши зі стаціонарних або мобільних телефонів на короткий номер 15-47, а також є можливість надіслати повідомлення через веб-сайт 15-47.

“Гаряча лінія” приймає звернення від усіх заявників з питань протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, надається психологічна допомога згідно напряму роботи “гарячої лінії” 15-47. Крім того, надаються роз’яснення, контактна інформація з питань безпеки та оборони, гуманітарної допомоги, соціальної допомоги тощо. Також надається психологічна підтримка заявникам, які телефонують з питань, пов’язаних з воєнними діями.

Національна соціальна сервісна служба України (Нацсоцслужба) –

(044) 289- 87-89,  [email protected].

Тут можна дізнатися інформацію щодо:

– реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення, захисту прав дітей;

– здійснення державного контролю за дотриманням вимог законодавства під час надання соціальної підтримки та за дотриманням прав дітей;
        – реалізації державної політики у сфері волонтерської діяльності,
        – реалізації надання при народженні дитини одноразової натуральної допомоги “пакунок малюка”.

Контакт-центр Пенсійного фонду України –

 0-800-503-753, (044) 281-08-70, (044) 281-08-71

– консультація громадян з пенсійних питань.

Фонд соціального захисту осіб з інвалідністю.

Тут можна знайти інформацію щодо:

– забезпечення технічними засобами реабілітації;

– реабілітації дітей;

– взаємодії з громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю в областях.

Фонд соціального страхування України.

Інформація щодо:

– профілактики виробничого травматизму та професійних захворювань;
        – контролю за обґрунтованістю видачі та продовження листків непрацездатності;
        – надання медико-соціальних послуг.

 

Контактний центр системи надання безоплатної правової допомоги

0 800 213 103.

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

Номер для дзвінків з-за кордону +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).

Контактний центр системи безоплатної правової допомоги забезпечує:

- надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань;

- прийняття повідомлень про випадки затримання осіб відповідно до кримінального процесуального законодавства та законодавства про адміністративні правопорушення для призначення таким особам адвоката за рахунок держави;

-консультування з питань, пов’язаних із наданням безоплатної правової допомоги;

- інформування про гарячі телефонні лінії з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини;інформування про можливості отримання правової допомоги від інших організацій, зокрема недержавних, з якими у центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги налагоджені партнерські відносини;

- забезпечення зв’язку з усіма центрами з надання безоплатної вторинної правової допомоги, надання інформації про їхнє місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв’язку;

- забезпечення зворотного зв’язку з питань надання безоплатної правової допомоги, зокрема прийняття скарг на діяльність центрів та адвокатів.

Графік роботи:

- повідомлення про затримання осіб приймаються та обробляються цілодобово;

- щодо інших питань, у тому числі надання правової консультації, дзвінки приймаються з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 18:00.

З метою здійснення оперативного реагування на порушення прав і свобод людини і громадянина можна зателефонувати на гарячу лінію:

Уповноваженого ВРУ з прав людини 0-800-501-720 

Секретаріату Уповноваженого ВРУ з прав людини 044-299-74-08.

Постанова КМУ №1393 від 16.12.2022 " Про реалізацію спільного з Міжнородною Федерацією Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товриством Червоного Хреста Україн  проєкту щодо надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни"

Постанова КМУ № 856 від 2 серпня 2022 року " Деякі питання забезпечення приватним акціонерним товариством "Українська фінансова житлова компанія" доступниго іпотечного кредитування громадян України"

Акт реагування КОДА за насл. монітор. візиту соц. громади (Бабенко, Бєлік)

додаток до звіту презентація право на соцвиплати в умовах реформ (Бабенко)

Звіт про результати моніторингу, права в ум. реф.соцзахисту (Бабенко) 

Звіт про результати моніторингу, права в ум. рефор. (рай. рів.) (Бєлік)

Постанова КМУ №1040

https://legalaid.gov.ua/