back

29 липня 2014

Володимир Івашко: Формальне ставлення до розгляду звернень громадян – неприпустиме

Особливе місце у роботі представників влади має посідати особистий прийом громадян. Як наголошує голова обласної державної адміністрації Володимир Івашко, саме робота зі зверненнями громадян є одним із найважливіших показників взаємодії влади і громади.

Якщо на своє звернення людина отримує формальні відповіді замість дієвих заходів для вирішення проблеми – персональну відповідальність за це несуть голови міст, районних держадміністрацій, керівники департаментів та всіх структурних підрозділів, до компетенції яких належить дане питання.

– На жаль, допомагати людям ще не стало практикою для багатьох посадових осіб. Про яку довіру до влади може йти мова, коли люди після прийому в одного-двох горе-чиновників кажуть узагальнено про всіх нас: «Та до них не достукаєшся!» Час формального ставлення до розгляду звернень громадян та різноманітних відписок пройшов, зараз треба засукати рукава та разом братися до діла – звісно, якщо ми хочемо, щоб якість життя змінилася на краще, - зауважує очільник області.

Володимир Івашко наголошує на першочерговому вирішенні питань, що порушуються у зверненнях від найменш соціально захищених категорій громадян: вони становлять 34 % від усіх звернень, що надійшли до облдержадміністрації з початку року.

Особлива увага – зверненням родин, члени яких на даний час мобілізовані до Збройних Сил України та захищають суверенітет і цілісність нашої держави.

– Не зачиняйтеся в кабінетах – спілкуйтеся з людьми, дихайте з ними одним повітрям, знайте їх потреби. Усі ми працюємо для того, щоб громадяни були впевнені – влада стоїть на сторожі їх інтересів, - підкреслює Володимир Івашко.

Прес-служба облдержадміністрації

https://legalaid.gov.ua/