back

Роз’яснення щодо повернутих коштів Фонду, сплачених застрахованою особою як часткова оплата за путівки

21 травня 2013

Порядком отримання застрахованими особами та членами їх сімей санаторно-курортного лікування, що сплачується за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, який затверджений постановою правління Фонду від 25.02.2009 №12 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14.04.2009 за №339/16355 не передбачена можливість повернення застрахованим особам коштів, сплачених за санаторно-курортну путівку.

Проте, якщо має місце факт оплати часткової вартості за одну путівку декількома застрахованими особами, вважаємо за можливе повернути часткову оплату за путівку застрахованій особі, яка внесла до каси страхувальника кошти, але з різних причин не скористалась соціальною послугою.

Для повернення зазначених коштів страхувальник повинен подати до робочого органу Фонду копії наступних документів:

- документи, які підтверджують виняткові причини повернення путівки та неможливість її використання: листок непрацездатності або свідоцтво про смерть застрахованої особи, інформація про закриття оздоровниці, лист-відмова оздоровниці щодо перенесення термінів по путівці, перерозподіл цієї путівки іншій застрахованій особі і факт подвійної оплати

за одну путівку;

- копія платіжного доручення про перерахування страхувальником часткової вартості путівки або квитанції про часткову оплату, внесеною застрахованою особою.

На підставі звернення страхувальника про повернення часткової оплати вартості путівки, робочий орган звертається до виконавчої дирекції відділення Фонду, яка в свою чергу разом із копіями підтверджуючих документів звертається до Виконавчої дирекції Фонду.

https://legalaid.gov.ua/