back

При розгляді звернень громадян недбалості, бюрократичної тяганини не повинно бути

09 серпня 2013

Така вимога поставлена перед відповідальними працівниками райдержадміністрації, районних організацій і служб на навчанні в райдержадміністрації, яке провела в. о. керівника апарату райдержадміністрації Тетяна Мирвода 9 серпня.

Завдання, визначені соціальними ініціативами Президента України Віктора Януковича, спрямовані на відновлення довіри суспільства до державної політики, покращення добробуту громадян, налагодження їх активного діалогу із владою. Глава держави, підсумовуючи результати проведення телевізійного проекту «Діалог з країною» на прес-конференції 1 березня цього року, зазначив, що люди не просто чекають, а частіше вимагають змін на краще. Вони не розчарувались у реформах, але ж зміни потрібні не в якомусь віддаленому майбутньому, а в їх сьогоденні. Саме тому розгляд звернень громадян та їх вирішення завжди було і залишається одним із пріоритетних напрямів роботи районної державної адміністрації адже своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, та виявлення причин, що їх породжують, усунення наявних порушень і недоліків є шляхом вирішення питань, що турбують населення та покращення життєзабезпечення кожної людини, де б вона не проживала.

На навчанні було проаналізовано стан реалізації конституційного права громадян на звернення, відмічено, що продовж першого півріччя 2013 року на адресу Прилуцької райдержадміністрації надійшло 297 (837 у відповідному періоді 2012 року) письмових пропозицій, заяв та скарг громадян.

Всього у зверненнях було порушено 297 питань переважно аграрно-земельного характеру (164 або 55%). Передусім, це дозволи на розробку технічних документацій, про затвердження технічних документацій, менше про передачу у власність ділянки та розірвання договору оренди. Найбільше питань аграрно-земельного характеру порушувалось у зверненнях, які надходили з Обичівської, Ковтунівської сільських рад, Ладанської, Малодівицької селищних рад та м. Прилуки.

Питання праці і заробітної плати знаходяться на другому місці по кількості звернень після аграрних питань (36 або 12%). Найбільше по даних питаннях зверталися жителі Ладанської селищної ради та м. Прилуки.

Звернення з приводу соціального захисту (20 або 7%). Передусім, це клопотання з приводу соціальних допомог, надання матеріальної допомоги, забезпечення засобами реабілітації інвалідів. Найбільше питань соціальної сфери порушувалось у зверненнях, які надходили з Ладанської селищної ради та міста Прилуки.

Питання комунального господарства склали 6% або 17 звернень (найбільше таких звернень надійшло від жителів Ладанської селищної ради).

Питання економічної та інвестиційної політики порушувались у зверненнях 16 разів або 5%. Звернення стосувались таких питань, як надання пільгового кредиту за програмою “Власний дім”, відновлення роботи нині непрацюючих об’єктів.Найбільше звернень надійшло від жителів м. Прилуки - 28%, Ладанської селищної ради - 23%, Ковтунівської - 8% та Обичівської - 5% сільських рад.

У рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України В.Ф. Януковича до Прилуцької райдержадміністрації надійшло 3 звернення, в яких було порушено 3 питання, на які надані роз’яснення. (Довідково: в ході всеукраїнського проекту «Діалог з країною» за участі Глави держави, який стартував 12 лютого 2013 року і завершився 22 лютого прямим ефіром Президента України Віктора Януковича, до Урядового контактного центру надійшло 21162 дзвінки, за ними було зареєстровано 16438 звернень. Із них, відповідно до належності, органам влади на розгляд надіслано 12167 звернень, а на 4271 звернення громадяни отримали консультації безпосередньо від фахівців Урядового контактного центру.)

Робота районної державної адміністрації в питанні щодо звернень громадян перебуває на постійному контролі і спрямовується на задоволення потреб кожної людини. Саме на належному вирішенні проблем людей наголосив на розширеному, спільному з Президією районної ради, засіданні Колегії райдержадміністрації 7 серпня голова райдержадміністрації Олег Власенко, зазначивши, що виконуючи завдання Президента України Віктора Януковича, всім, хто причетний до вирішення питань, порушених у зверненнях громадян, - «їх треба вирішувати, бюрократичної тяганини та формальних відписок не повинно бути».

https://legalaid.gov.ua/